Wnioski na odbiór i utylizację azbestu

Urząd Gminy w Babiaku informuje, że od 29 kwietnia 2020 roku do 31 sierpnia 2020 roku przyjmowane będą w tut. Urzędzie wnioski dot. dofinansowania odbioru od właścicieli/zarządców nieruchomości składowanych odpadów azbestowych. Przedmiotowe przedsięwzięcie realizowane będzie w ramach zadania pn. „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie gminy Babiak w latach 2019-2020”. Istnieje możliwość składania przedmiotowych wniosków w skrzynce podawczej umieszczonej przy wejściu głównym do Urzędu.

Środki na finansowanie zadania w formie dotacji, pochodzą z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu oraz Budżetu Gminy Babiak.

Osoby zainteresowane uzyskaniem pomocy muszą  spełniać następujące warunki:

  • posiadać tytuł prawny do obiektu,
  • w zależności od charakteru planowanych prac przedłożyć zgłoszenie lub uzyskać pozwolenie na budowę od Starosty Kolskiego, jako organu administracji architektoniczno-budowlanej,
  • przedłożyć w Urzędzie Gminy w Babiaku (pokój nr 22) wypełniony wniosek wraz z załącznikami.

Przed złożeniem wniosku prosimy o zapoznanie się z założeniami załączonego poniżej regulaminu finansowania zadania.

Do pobrania:

Regulamin finansowania zadania

Załącznik nr 1 – wniosek

Załącznik nr 2 – oświadczenie o pomocy de minimis

Załącznik nr 3 – formularz informacji w odniesieniu do pomocy de minimis

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

W związku z epidemią koronawirusa prosimy o przestrzeganie obowiązujących w Urzędzie Gminy w Babiaku wymogów sanitarnych.